Wat gaan we doen?

 

Als Professional Organizer ben ik gespecialiseerd in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord. Met organiseren heb ik als doel om blijvende veranderingen te bewerkstelligen. Ik kan je begeleiden en adviseren bij het maken van beslissingen die leiden tot een fijnere leefomgeving, zodat jij weer ontspannen en effectief kunt leven en werken.

 

Een opruimtraject is heel persoonlijk. Wil je hulp met opruimen van een ruimte? Bij het organiseren van je huishouden? Of wil je juist dat ik mee denk over een systeem voor je administratie?

 

Het kan allemaal! Zowel online als offline. Ondanks dat het allemaal maatwerk is, heb ik ook alvast een aantal voordelige kant-en-klare pakketten gemaakt.

Online Advies

 

Ben je al redelijk georganiseerd, maar blijft er die ene ruimte of kast die maar niet opgeruimd lijkt te blijven? Zie je door de bomen het bos even niet meer? Dan is het Online Advies wellicht iets voor jou. Door middel van foto’s en jouw verhaal kijk ik met je mee en geef ik je alle tips & tricks van professional organizers. Je ontvangt een persoonlijk E-book waarin ik naast alle organiseertips, je ook uitleg hoe je de ruimte het best opgeruimd kunt houden.

Online Advies


E-mail intake
Persoonlijk E-book
Eenmalig e-mail contact
achteraf

€ 67,-

1. Contact

Zodra je met mij contact hebt opgenomen stuur ik je binnen één werkdag het intakeformulier op. Hierop vul je onder andere in om welke ruimte het gaat, wat het probleem is en hoe je het graag zou willen. Ook voeg je hierbij foto’s toe van de ruimte.

 

2. Het Advies

Zodra ik het formulier weer terug heb ontvangen, zal ik je binnen één week een persoonlijk E-book toesturen. Hierin vind je tips specifiek voor jouw ruimte en situatie. Ook zal ik voorbeelden geven van organizing materialen die je eventueel kunt gebruiken.

 

3. Vragen achteraf

Nadat je het E-book hebt ontvangen kan je zelf aan de slag. Om je nog iets verder te helpen is er nog een keer de gelegenheid om vragen te stellen via email. Dus loop je ergens tegenaan tijdens het opruimen, dan kunnen we dit nog bespreken. Hier heb je een maand de tijd voor.

Opruimsessies

 

Wil je het organiseren van je huis voor eens en altijd eens goed aanpakken? Dan zijn de opruimsessies iets voor jou. Dit kan zowel met losse sessies van 3 uur of als je het echt goed wilt doen, met voordelige pakketten van meerdere opruimsessies.

 

Als je nog niet weet hoeveel uur bij jou nodig gaan zijn, geen paniek. Bij het intake gesprek kijken we samen naar een realistisch aantal sessies. Dit hangt namelijk van een aantal factoren af: Hoeveel ruimtes moeten opgeruimd worden? Hoe makkelijk neem je beslissingen over je spullen? Wil je graag dat ik je veel meehelp of ga je tussendoor liever veel zelfstandig aan de slag? Dit zijn allemaal vragen waar we naar kijken voor we een inschatting maken van het aantal benodigde sessies.

1. Contact
Als je mij een berichtje hebt gestuurd dat je eventueel geïnteresseerd bent in een opruimtraject, neem ik eerst even contact met je op om kort te bespreken wat ik doe en wat je van mij verwacht. Vervolgens plannen we een intakegesprek in. In dit gesprek maken we kennis met elkaar, bespreken we de situatie uitgebreid en leg ik uit wat we kunnen gaan doen.


2. Plan van Aanpak

Wanneer je besluit om met mij verder te gaan maak ik een (voorlopig) voorstel en plannen we onze eerste opruimafspraak in. Dit zullen steeds sessies van drie uur zijn. Als ik bij het intakegesprek nog niet bij jou thuis ben geweest, bekijken we eerst even de ruimtes waar we aan de slag zullen gaan. Vervolgens maken we samen een plan van aanpak.


3. Opruimsessies

We beginnen aan het opruimen. Ik begeleid je in dit proces en samen zoeken we naar een opruim methode die voor jou werkt. Hiermee zorgen we dat je huis op zo’n manier georganiseerd wordt dat dit passend is voor jouw levensstijl. Aan het einde van een sessie evalueren we kort, geef ik je huiswerk mee en plannen we onze volgende sessie in. Tussen de sessies door mag je me ook altijd e-mailen met vragen.


4. Evaluatie

Op het moment dat het opruimtraject is afgerond, evalueren we hoe het is gegaan. Een maand na afloop van het traject hebben we nog eenmalig contact waarin je me alles mag vragen.

Heb je gebruik gemaakt van het TOP of VIP pakket dan krijg je van mij nog een persoonlijk E-book waarin ik mijn persoonlijke tips nog eens opgeschreven heb zodat je deze altijd nog na kunt lezen.

Pakket Basis


Intake gesprek
3 Opruimsessies
Evaluatie
Tussentijds E-mailcontact
Telefonisch contact achteraf

€ 449,-

Pakket Top


Intake gesprek
5 Opruimsessies
Evaluatie
Tussentijds E-mailcontact
Persoonlijk E-book
Telefonisch contact achteraf

€ 779,-

Pakket VIP


Intake gesprek
8 Opruimsessies
Evaluatie
Tussentijds E-mailcontact
Persoonlijk E-book
Telefonisch contact achteraf

€ 1199,-